רוצה קצת יותר עבור העובדים שלך?

רשימת נושאים מפורטת של הדרכות הזום:

סלזמנים בתחילת דרכם
  •      גילוי כוח העל האישי- היכרות עם איש המכירות שבתוכנו.
  •      שיטת NLP ליצירת מצוינות והשגת מטרות.
  •      קביעת מטרות אישיות, נוסחה לבניית יעדים חודשיים ויומיים.
  •      איך לשמור על יציבות נפשית, פיזית וכלכלית.
  •      איך לעצור כל לקוחה.
  •      אבחנה מקצועית של נזקי העור השונים.
  •      סט פתיחת ארנק- שיטות לביצוע הדגמה מטורפת.
  •      דילים והורדות חכמות.
  •      שיטת דיל השלושה לסגירת לקוחה.
  •      איך להוריד מחיר מבלי להוריד את ערך המוצר- כללים למשא ומתן.
  •      העצמה והעברה- איך לעשות את זה נכון.
  •      מרתון סימולציות מכירה- עד הגעה לשלמות.
קוסמטיקאיות
  • איך להוביל את הטיפול למכירה כבר משלב הזמנת הלקוחה לטיפול.
  •       כל השיטות לביצוע טיפול פנים מושלם שנגמר במכירה יפה.
  •       איך הכי קל למכור במחירים גבוהים.
  •       סימולציות תוך כדי שיפור והעצמת נאומי המכירה הקיימים.
  •       סגירת מכירה בטיפול פנים- איך עושים את זה נעים ועדין.
סלזמנים מתקדמים
  •   שיטת 9 השלבים למיקסום לקוחה ומניעת התנגדויות- שיפור כל שלבי המכירה צעד אחר צעד.  כגון:
    • איך לגרום ללקוחה להתחנן לפתרון.
    • איך לבנות ספיץ מושלם.
    • מתי ואיך לומר את המחיר ללא דרמה.
    • מתי ואיך לסגור את המכירה.
    • מתי ללחוץ ומתי להרפות.
    • איך להוציא מהלקוחה את המקסימום האפשרי. 
  •      היכרות עם שכבות העור ונזקי העור. ההבדל בין בעיות לסימפטומים. הבנת הכאבים האמוציונאליים. התאמת המוצרים והפתרונות שלנו.
  •      שיטה אסטרטגית להכוונה למכירה גדולה.
  •      כל סוגי ההתנגדויות השונים ודרכי הטיפול בהם (לפחות שיעור שלם אחד).
  •      מה לעשות כשהלקוחה בהלם מהמחיר.
  •      איך להתמודד עם “זה יקר מידי”.
  •      איך אפשר ללחוץ ושהלקוחה תאהב את זה.
  •      יצירת חיבור אישי- איך לגרום ללקוחה לסמוך עליך ועל המותג.
  •      איך ליצור דחיפות לרכישה.
  •      שיטת 7 ההסכמות- איך להשתלט על מוח הלקוחה.
  •      שיטות פסיכולוגיות נוספות להשפעה על מחשבות.
  •      איך תמיד ננצח בדיון מול הלקוחה.
  •      סימולציות ושיפור טכניקות אישיות.
  •      כל השיטות והדרכים להגדלת המכירה.
מנהלים
  • איך להיות מנהיג עוצמתי, סוחף ומשפיע
    • איך לפעול מתוך חזון
    • איך לאתגר יכולות ולזהות פוטנציאל
    • ההבדל בין להסתכל ל-לראות
    • מתי לתת אמון, מתי להאמין ואיך לתת דוגמא אישית
    • מה הוא ביטחון עצמי מה היא כריזמטיות
  • מה מניע עובדים למקסם את התפוקה שלהם
    • יצירת מוטיבציה להצלחה ומתן כלים להצלחה
  • איך נותנים שירות לקוחות מושלם שמחזיר לקוחות
    • הקשבה אקטיבית והובלת הלקוח
    • חוויית לקוח בשישה חושים, שירות לאחר רכישה ושימור לקוחות
  • שיחות אישיות עם העובדים וניהול יעדים – איך לעשות את זה נכון
    • שיחה עם עובד חדש, שיחות דו שבועיות ומשימות ניהול יומיות.
    • ניהול טבלת הידע של העובדים
  • התאמה של כלי שיווק חכמים להגדלת המכירות
    • דף הוראות שימוש, טופס חבילות רכישה, שובר טיפולים חכם + מחירון טיפולים תואם
  • סיכום: הסקת מסקנות ודרכי יישום, תשובות ומענה לאתגרים אישיים

* מומלץ לצרף עד 5 משתתפים להדרכה
* מיד לאחר הרכישה, אנא שלח לנו הודעת ווטסאפ על מנת לתאם את מועד ההדרכות ואת נושאי הלימוד הנבחרים

error: Protected content!

התחברות

רוצה להתחיל ללמוד? יש להזין את כתובת האימייל \ שם המשתמש כדי להתחיל להנות.